0

بهترین مارک دستگاه لیبل زن

بنر مقاله بهترین مارک دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن یا لیبل چسبان یکی از نیازهای ضروری تمام خطوط تولید است. این دستگاه که با نام‌های برچسب زن ، برچسب چسبان ، اتیکت زن و دستگاه لیبلینگ نیز شناخته می‌شود اطلاعات ضروری را روی محصولات مختلف درج می‌کند. هرکسی که با تولید سر و کار دارد به دنبال بهترین مارک دستگاه لیبل زن است که پاسخگوی نیازهای کارخانه یا کارگاه باشد. به همین دلیل در مطلب امروز به این موضوع می‌پردازیم و بهترین برندهای دستگاه لیبلینگ را به شما معرفی می‌کنیم. تا انتها با سپند افزار همراه باشید.

بهترین برند دستگاه لیبل زن

صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی، محصولات بهداشتی و شیمیایی و … باید برای درج اطلاعات محصول خود از لیبل چسبان استفاده کنند. اما انتخاب بهترین برند دستگاه لیبل زن شاید کار خیلی ساده‌ای نباشد و به شرایط تولید و نوع محصول بستگی دارد. هر یک از برندهای موجود در بازار ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند در بهبود فرآیند تولید و بسته‌بندی تاثیر زیادی داشته باشند. در ادامه، بهترین برندهای برچسب زن را همراه با توضیحاتی در مورد آنها مشاهده می‌کنید.

  • سپند افزار

شرکت سپند افزار به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای دستگاه‌ لیبل چسبان در ایران شناخته می‌شود. این شرکت انواع دستگاه‌های لیبل چسبان دستی و اتوماتیک را تولید می‌کند که در صنایع مختلف از جمله دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و … کاربرد دارند. محصولات سپندافزار با توجه به سفارش مشتری، شخصی سازی شده و تنظیمات آن متناسب با خط تولید و نوع محصول انجام می‌شود. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش سپندافزار بهره‌مند شوید.

بنر صفحه لیبل چسبان

برخی از ویژگی‌های لیبل زن سپند افزار عبارتند از: 

  1. تنوع در مدل‌ها:

    سپند افزار انواع مختلفی از لیبل چسبان‌ها را ارائه می‌دهد که شامل لیبل چسبان گرد، تخت، دو طرفه و … می‌شود. پس برای برچسب زدن روی تمام محصولات مناسب است.
  2. دقت و سرعت:

    لیبل زن سپند افزار با دقت بالا و سرعت مناسب عمل می‌کند و باعث می‌شود سرعت تولید بالاتر رفته و کیفیت ظاهری محصولات بهبود پیدا کند.
  3. مجهز به میکروکنترلر و صفحه نمایش لمسی:

    دستگاه های برچسب زن سپندافزار عموما دارای میکروکنترلر پیشرفته و صفحه نمایش لمسی هستند که تنظیمات و کنترل دستگاه را آسان‌تر می‌کند.
  4. مواد با کیفیت:

    دستگاه‌های برچسب چسبان سپند افزار با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند. لیبل چسبان های دستی دارای بدنه آهنی با رنگ الکترو استاتیک و برچسب زن های اتوماتیک سپند افزار از جنس استیل و آلومینیوم هستند.
  5. سهولت استفاده:

    لیبل زن های سپند افزار طوری طراحی شده‌اند که به راحتی توسط همه‌ی افراد قابل استفاده باشند. منوی فارسی و تنظیمات سفارشی شده از قابلیتهای این دستگاه‌ها هستند.

راه‌های ارتباطی با شرکت سپند افزار

برخی از مشتریان ما

مشاوره رایگان خرید دستگاه لیبل چسبان

  • ویدیوجت (VideoJet)

ویدئو جت به دلیل تولید دستگاه‌های برچسب زن پیشرفته که به شکل غیر تماسی عمل می‌کنند شناخته شده است.

لوگو شرکت ویدیوجت Videojet
  • پریمرا (Premera)

پریمیرا در تولید برچسب زن های رنگی و کوچک فعالیت دارد و با ارائه‌ی محصولات کاربردی و سفارشی توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند. 

لوگو شرکت primera
  • ویلت (Willet)

شرکت ویلت به خاطر تکنولوژی پیشرفته در صنعت چاپ و جوهرافشان مشهور است و توانایی چاپ روی سطوح مختلف را دارد.

  • وبر مارکینگ (Weber Marking)

وبر مارکینگ در حوزه دستگاه های لیبل زن اتوماتیک توانسته نامی برای خود دست و پا کند. محصولات این برند توانایی قرار گرفتن در انواع خطوط تولید را دارند.

لوگو شرکت وبر
  • هرما (Herma)

هرما یکی دیگر از مارک‌های مطرح در تولید لیبل چسبان است که بیشتر در حوزه‌ی تولید برچسب زن برای صنایع دارویی فعالیت دارد.

  • پی ام آر (PMR)

پی ‌ام ‌آر یکی از برندهای معروف در تولید برچسب زن می‌باشد که محصولات آن به خاطر آپشن‌های زیاد و قابلیتهای متنوع شناخته شده هستند.

لوگو شرکت PMR
  • برادرز (Brothers)

برادرز تولید کننده انواع لیبل زن دستی و اتوماتیک است که برای استفاده در شرایط محیطی مختلف قابل استفاده است. 

  • آل تک (Al Tech UK)

 آل‌تک یک شرکت انگلیسی است. این شرکت محصولات متنوعی تولید می‌کند که قابلیت تنظیم برای انواع مختلف بسته‌بندی‌ها را دارند.

لوگو شرکت all tech uk
  • کب (Cab)

شرکت کب یکی دیگر از برندهای شناخته شده در تولید لیبل چسبان است به خاطر تولید برچسب زن های صنعتی با کیفیت معروف است. 

  • ای دی ام ژاپن (EDM JAPAN)

تخصص شرکت ای‌دی‌ام ژاپن محصولات مختلف صنعتی است و یکی از مهم‌ترین محصولات آنها دستگاه‌های لیبلینگ است که مانند اکثر محصولات ژاپنی دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند.

بهترین دستگاه لیبل زن دستی

دستگاه لیبل زن دستی یکی از ابزارهای ضروری در تولیدی‌های کوچک و متوسط است که نیاز به برچسب‌گذاری دقیق و سریع دارند. این دستگاه‌ها به دلیل کاربری آسان، هزینه پایین و کارآیی بالا، انتخابی عالی محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید بهترین دستگاه لیبل زن دستی را در اختیار داشته باشید پیشنهاد ما محصولات سپند افزار است. در ادامه چند نمونه از برچسب زن های دستی سپند افزار را به شما معرفی می‌کنیم. 

  • لیبل چسبان نیمه اتوماتیک مدل SA305

دستگاه لیبل چسبان نیمه اتوماتیک مدل SA305 برای ظروف گرد و استوانه‌ای با تیراژ محدود مناسب است. این دستگاه دارای آسانسور مخصوص برای تنظیم قطر ظرف و قابلیت نصب جت پرینتر برای چاپ بر روی لیبل قبل از الصاق می‌باشد. ارتفاع ظروف قابل استفاده در این دستگاه بین ۵ تا ۲۰ سانتیمتر است. بدنه آهنی با رنگ الکترو استاتیک و تنظیمات ساده برای چشم لیبل از ویژگی‌های دیگر این مدل است.

  • پوست کن لیبل سایز کوچک مدل SA301

دستگاه پوست کن لیبل سایز کوچک مدل SA301 برای پوست کندن لیبل‌های پشت چسب دار کوچک و الصاق دستی آن‌ها بر روی محصولات طراحی شده است. این دستگاه دارای ولوم ایست لیبل در خروجی و مناسب برای لیبل‌هایی با ابعاد حداکثر ۵ در ۵ سانتیمتر می‌باشد. عملکرد دستگاه به گونه‌ای است که با برداشته شدن اولین لیبل، لیبل بعدی به صورت اتوماتیک پوست کنده شده و در تیغه خروجی قرار می‌گیرد.

  • پوست کن لیبل سایز بزرگ مدل SA302

دستگاه پوست کن لیبل سایز بزرگ مدل SA302 برای لیبل‌های پشت چسب دار بزرگ و هولوگرام طراحی و ساخته می‌شود. این دستگاه نیز عملکردی مشابه مدل SA301 دارد ولی برای لیبل‌هایی با ابعاد حداکثر ۲۰ در ۱۰ سانتیمتر طراحی شده است. دستگاه کوچک و قابل حمل بوده و با استفاده از آن سرعت کارگران در چسباندن لیبل روی محصولات به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد.

جمع‌بندی

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که انتخاب دستگاه لیبل چسبان مناسب، نقش بسزایی در بهبود کارایی و کیفیت محصولات تولیدی دارد. پس سعی کنید بهترین مارک دستگاه لیبل زن که مناسب محصولات شما باشد را انتخاب کنید.
سپندافزار به عنوان یکی از برترین برندهای ایرانی، با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، توانسته به خوبی پاسخگوی نیازهای صنایع مختلف باشد. ما با بهره‌گیری از به روز‌ترین تجهیزات و ارائه‌ی خدمات پس از فروش مناسب، اطمینان شما را از بابت داشتن محصولی با کیفیت جلب می‌کنیم. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهترین دستگاه لیبل زن ، از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.