0

اعطای نمایندگی فروش و بازریابی جت پرینترهای صنعتی و برچسب چسبانهای اتوماتیک (مربوط به شرکت سپندافزار و ساخت ایران) در استانهای : آذربایجان ، خراسان ، تهران ، قزوین ، مازندران ، گیلان ، یزد ، فارس و سایر استانها

اعطای نمایندگی فروش و بازریابی جت پرینترهای صنعتی و برچسب چسبانهای اتوماتیک

شـــرایط و ضوابط عمومی واگذاری نمایندگی  و بازریاب فروش از سوی شرکت سپندافزار

شرایط عمومی شرکت  برای شروع همکاری با نمایندگی فروش با توجه به اصول مسلم بازرگانی ورعایت حداقل موازین قانونی به منظور تعامل برای یک همکاری دوجانبه  و موفق  به قرار زیر است :

  1. متقاضی نمایندگی دارای شخصیت حقیقی و حقوقی معتبر باشد و اعتبار ایشان برای شرکت محرز گردد. (شرکت های ماشین ساز در اولویت می باشند)
  2. متقاضی توانایی مالی کافی برای شروع  همکاری را داشته باشد
  3. متقاضی حقیقی یا حقوقی دارای توانایی کافی در امر  فنی ، صنعتی و …  در حوزه مورد نظر خود را  داشته باشد به ترتیبی که توانایی فروش آنها متناسب تولید شرکت از یکسو و از سوی دیگر با توجه به تراکم جمعیتی منطقه مورد فعالیت نماینده  جوابگوی برنامه تدارک دیده شده از طرف شرکت برای فروش در آن منطقه باشد.
  4. حداقل سفارش متقاضی باید تعیین گردد .
  5. متقاضی در صورت تمایل به خرید اعتباری ،توانایی  سپردن اسناد ضمانتی کافی نزد شرکت سپندافزار را داشته باشد. اسناد اعتباری قابل قبول (الف: ضمانتنامه بانکی – ب: برات کارت بانکی – ج : سایر موارد)
  6. قیمتهای اعلامی از طرف شرکت برای اعمال سیاست یکسان در کل کشور از جانب متقاضی رعایت گردد.
  7. برای هر متقاضی با توجه به حوزه فعالیت برنامه مدون از سوی شرکت ارائه خواهد شد که به محض رسیدن حداقل  سطح فروش در منطقه فوق واگذاری نمایندگی فروش محصولات و سایر تسهیلات تدارک دیده شده با توجه به سیاست روز شرکت و تواناییهای آن انجام خواهد گرفت.
  8. نظرات مشتریان به عنوان بالاترین مرجع قضاوت و کنترل کیفیت توسط نمایندگان به شرکت ارجاع داده شود.
  9. نیاز روز مشتری با توجه به شرایط بازار و پیشرفت سطح خواسته های مشتری به شرکت منعکس گردد.
  10. کلیه موارد فوق ضوابط عمومی واگذاری نمایندگی از سوی شرکتها برای حصول اطمینان در معاملات به منظور تعامل دوجانبه با نمایندگان فروش  برای رسیدن به سود مشترک خواهد بود و شرکت  سپندافزار از پیشنهادات جدید  شما برای پویـا نگهداشتن تولید وفروش استقبال نموده و نظرات شما را به گرمی استقبال مینماید. در هر صورت نمایندگان فروش اعضا خانواده سپندافزار محسوب می شوند .

جهت ارائه مدارک اولیه و توانایی های خود میتوانید مستندات خود را به شماره  همراه ۰۹۱۲۱۷۷۱۳۸۱  فقط بصورت پیام در واتسپ اعلام نمایید . با تشکر محمدی ( شرکت سپندافزار )

سپندافزار تولید کننده جت پرینترهای صنعتی و برچسب چسبانهای اتوماتیک ( کارخانه شهرک صنعتی بهارستان کرج )